Schoolfotokruger

Kan ik ook losse foto's bestellen?

Ja zeker. Als u rechtsboven op PRODUCTEN gaat staan met uw muis, ontvouwt zich een keuzemenu. Hierin kunt u kiezen voor fotovellen.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen per email

Na het plaatsen van een artikel in de winkelwagen wordt u gevraagd uw gegevens in te voeren en uw besteling te bevestigen. Daarna ontvangt u binnen 24 uur een bevestigingsemail met daarin uw order. Indien u geen e-mail met orderbevestiging heeft ontvangen (denk aan uw spamfolder) is uw bestelling niet binnen gekomen. Wij verzoeken u in dit geval contact met ons op te nemen via info@fotokruger.nl.

Betaling

Het totaalbedrag kunt u betalen per iDeal (zie toelichting iDeal). Mocht dit niet lukken dan kunt u het geld zelf overmaken naar IBAN NL66RABO0356064042 t.a.v. Fotostudio Kruger onder vermelding van de gebruikersnaam.  U dient ons in dit geval een email te sturen wanneer het geld van uw rekening afgeschreven is en hierbij de gebruikersnaam te vermelden. Wanneer u de bestelling annuleert, komt hij gewoon in ons systeem te staan. Na betaling zetten wij de status op ‘betaald’ en wordt de bestelling in behandeling genomen.  > U plaats de bestelling en kiest  voor Ideal. U kiest een willekeurige bank, vervolgens kunt u de Idealbetaling gewoon annuleren. 

Wat is de levertijd

De levertijd van een bestelling met enkel foto's is maximaal 1 week na ontvangst van de betaling. De levertijd van een bestelling met andere producten is maximaal    2 weken na ontvangst van de betaling. In vakantieperiodes kan er een vertraging optreden.

Wanneer ontvang ik het bestelde digitale bestand

Uiterlijk 1-2 dagen na het plaatsen van de bestelling ontvangt u het digitale bestand. Mocht u deze niet ontvangen hebben, kijkt u dan in de mailfolder met ongewenste email / spam. Omdat het een groot bestand betreft, plaatsen sommige mailboxen de email automatisch in de spam-map. Zit hij hier niet in, check dan of het doorgegeven emailadres klopt en neem contact met ons op via info@fotokruger.nl 

Hoe lang kan ik bestellen

U kunt tot 6 maanden na ontvangst van de inlogflyer bestellen. Neemt u contact met ons op als u niet meer kunt inloggen.

Ik mis de inlogcode van de familiefoto

Het kan zijn dat de school deze nog niet heeft uitgedeeld. Wij vragen aan de school om deze tegelijkertijd uit te delen, maar soms kan het wegens tijdsgebrek niet zijn gelukt.

Ik heb meerdere inlogflyers ontvangen, kan ik deze combineren

Jazeker, klik op 'nog een inlogkaartje' en u kunt de bestelling in 1 keer plaatsen.

Ik kan niet inloggen

Controleer of u het cijfer 0 wellicht als de letter o heeft gelezen. Lukt het nog niet? Stuurt u dan een email naar info@fotokruger.nl en vermeld hierin uw gebruikersnaam en inlogcode. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Ik ben mijn inlogflyer kwijt

De school heeft een usb ontvangen waar alle foto's en inlogflyers opstaan en kan u verder helpen. Mocht dit niet lukken, neemt u dan contact met ons op via info@fotokruger.nl.

Ik wil mijn bestelling annuleren

Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. Heeft u een verkeerde bestelling geplaatst dan kunt u gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en afrekenen, dan wordt alleen die bestelling verwerkt. Wanneer de bestelling betaald is, kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden. In het automatische productieproces wordt alles namelijk zonder tussenkomst van ons naar de printer verstuurd.

Zijn er nog andere foto's van mijn kind

Wij selecteren altijd de leukste foto van uw kind. De andere bestanden worden niet bewaard.

Worden de foto's glanzend of mat afgedrukt

De foto's worden afgedrukt op glans papier. 

De kleuren op de website komen niet overeen

Een oorzaak kan zijn dat uw beeldscherminstellingen afwijken (donker, licht, rood, blauw, groen). Fotostudio Kruger is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

De uitsnede verschilt van de getoonde foto op de website

Bij ons canvas wordt de rand bedrukt, daardoor verliest u wat ruimte aan de zijkanten van de foto. Op bij een foto op hout kan de uitsnede wat verschillen doordat we er rekening mee houden dat er geen rand van de planken door een oog loopt. Verder staan er fotomaten op die in verhouding verschillen van elkaar (bijvoorbeeld 3:4 bij 15x20 en 2:3 bij 20x30. Daardoor wordt de foto ook iets bijgesneden. Fotostudio Kruger is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

Klachten

Het hebben en houden van tevreden klanten is onze prioriteit. Hierbij vragen wij wel uw begrip voor het feit dat mooie foto's een wisselwerking blijven tussen de geportretteerde en de fotograaf, het is mensenwerk. Een kind wat net iets te ver weg of te dichtbij gaat zitten waardoor de flits niet ideaal op het gezicht valt komt wel eens voor. Omdat het een spontaan moment blijft, waarderen wij de interactie op dat moment meer dan dat de techniek de prioriteit heeft. Schoolfotografie is geen geperfectioneerde studiofoto waarbij wij een half uur per kind uittrekken. Een hele school moet meestal binnen één dag gefotografeerd worden!  Wij fotograferen ongeveer 30 kinderen in een half uur, inclusief groepsfoto. We hopen dat u daar rekening mee houdt in uw bevinding over de foto’s.