Veelgestelde Vragen

Bestellen

Dat kan helaas gebeuren! Gelukkig verstrekken wij altijd aan de school een kopie van alle inloggegevens van alle flyers. Zij kunnen je helpen om de code opnieuw te ontvangen. In verband met de AVG mogen wij niet zelf de code opnieuw verstrekken. Bewaar je inlogkaartje dus goed! Mocht dit niet lukken, neem dan contact met ons op via info@fotokruger.nl

Normaliter vragen wij altijd aan de school deze inlogflyer samen met het portret uit te delen. Het kan zijn dat deze later door de school apart wordt uitgedeeld wegens tijdgebrek.

Ons advies is, bestel zo snel mogelijk. Vaak zijn er in de eerste periode acties welke op het kaartje staat vermeld voor leuke extra’s als je binnen een aantal dagen na het ontvangen van de codes besteld in onze shop. Maar onze bewaartermijn is 5 jaar. Zo kan je altijd later nog inloggen mocht je het onverhoopt vergeten zijn.

Na het afronden van je bestelling ontvang je binnen enkele minuten per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben? Soms komt deze onverhoopt binnen als SPAM of reclame. Controleer dus ook eerst deze map. Mocht je hem toch niet hebben ontvangen? Stuur dan een mail naar info@fotokruger.nl onder vermelding van je naam.

Jazeker, klik op ‘nog een inlogkaartje’ en je kan de bestelling in 1 keer plaatsen.

Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. Heb je een verkeerde bestelling geplaatst dan kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en afrekenen, dan wordt alleen die bestelling verwerkt. Wanneer de bestelling betaald is, kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden. Fotoproducten zijn speciaal voor u op maat gemaakt. Hierdoor geldt er geen herroepingsrecht zoals omschreven in de Wet Koop op Afstand. Zodra uw betaling bij ons binnen is, beginnen we direct met produceren. In het automatische productieproces wordt alles namelijk zonder tussenkomst van ons naar de printer verstuurd.

Een oorzaak kan zijn dat de beeldscherminstellingen afwijken (donker, licht, rood, blauw, groen). Fotostudio Kruger is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

Betalen

In onze shop kan je je bestelling direct afrekenen met iDeal.
Het totaalbedrag kan je betalen per iDeal. Mocht dit niet lukken dan kan je het geld zelf overmaken naar IBAN NL66RABO0356064042 t.a.v. Fotostudio Kruger onder vermelding van de gebruikersnaam/ordernummer.  Je dient ons in dit geval een email te sturen wanneer het geld van de rekening afgeschreven is en hierbij de gebruikersnaam te vermelden. Wanneer je de bestelling annuleert, komt hij gewoon in ons systeem te staan. Na betaling zetten wij de status op ‘betaald’ en wordt de bestelling in behandeling genomen.
> Je plaats de bestelling en kiest  voor Ideal. Je kiest een willekeurige bank, vervolgens kan je de Ideal betaling gewoon annuleren.

Deze volgt vrijwel direct na het afrekenen in de shop en wordt verstuurd naar het opgegeven mailadres. Soms komt het download bestand onverhoopt in de SPAM of Reclame map terecht. Controleer eerst dit. Heb je na 6uur de download nog niet ontvangen? Controleer dan tot slot of het opgegeven mailadres juist is en stuur anders een mail naar info@fotokruger.nl

Alleen betaalde bestellingen worden in behandeling genomen. Heb je een verkeerde bestelling geplaatst dan kan je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen en afrekenen, dan wordt alleen die bestelling verwerkt. Wanneer de bestelling betaald is, kan de bestelling helaas niet meer geannuleerd worden. Fotoproducten zijn speciaal voor u op maat gemaakt. Hierdoor geldt er geen herroepingsrecht zoals omschreven in de Wet Koop op Afstand. Zodra uw betaling bij ons binnen is, beginnen we direct met produceren. In het automatische productieproces wordt alles namelijk zonder tussenkomst van ons naar de printer verstuurd.

Verzenden

Wij streven naar een levertijd van 5 dagen. Soms komt het voor dat dit 7 dagen zal zijn. PostNL zorgt voor het uitleveren van jouw bestelling. Heb je fotogifts of andere gepersonaliseerde producten besteld? Dit kan soms iets langer duren dan een week, maar niet lager dan 2 weken.

Deze volgt vrijwel direct na het afrekenen in de shop en wordt verstuurd naar het opgegeven mailadres. Soms komt het download bestand onverhoopt in de SPAM of Reclame map terecht. Controleer eerst dit. Heb je na 6uur de download nog niet ontvangen? Controleer dan tot slot of het opgegeven mailadres juist is en stuur anders een mail naar info@fotokruger.nl

Algemeen

Wij selecteren altijd de leukste foto van het kind. De andere bestanden worden niet bewaard.

Controleer of je het cijfer 0 wellicht als de letter o hebt gelezen. Lukt het nog niet? Het is belangrijk dat de code op de flyer 100% juist wordt overgenomen. Geen fouten? Scan dan de QR-code met de telefoon.
Heb je de code juist overgenomen maar lukt het inloggen niet? Vaak werkt het refleschen van je browser door je cache geheugen en cookies te verwijderen. Probeer het daarna opnieuw.

Mocht bovenstaande niet lukken, mail dan naar info@fotokruger.nl en vermeld je gebruikersnaam en inlogcode.

De foto’s worden afgedrukt op hoogwaardig glans papier.

Een oorzaak kan zijn dat de beeldscherminstellingen afwijken (donker, licht, rood, blauw, groen). Fotostudio Kruger is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

Bij canvas wordt de rand bedrukt, daardoor verlies je wat ruimte aan de zijkanten van de foto. Bij een foto op hout kan de uitsnede wat verschillen doordat we er rekening mee houden dat er geen rand van de planken door een oog loopt. Verder staan er fotomaten op die in verhouding verschillen van elkaar (bijvoorbeeld 3:4 bij 15×20 en 2:3 bij 20×30. Daardoor wordt de foto ook iets bijgesneden. Schoolfoto Kruger is niet aansprakelijk voor kleine afwijkingen tussen de getoonde voorbeelden en het eindresultaat.

Wij doen altijd ons best voor een perfect resultaat. Onze producten produceren wij met zorg. Wij vragen wel om enig begrip voor het feit dat mooie foto’s een wisselwerking blijven tussen de geportretteerde en de fotograaf, het is mensenwerk. Een kind wat net iets te ver weg of te dichtbij gaat zitten waardoor de flits niet ideaal op het gezicht valt komt wel eens voor. Omdat het een spontaan moment blijft, waarderen wij de interactie op dat moment meer dan dat de techniek de prioriteit heeft. Schoolfotografie is geen geperfectioneerde studiofoto waarbij wij een half uur per kind uittrekken. Een hele school moet meestal binnen één dag gefotografeerd worden!  Wij fotograferen ongeveer 30 kinderen in een half uur, inclusief groepsfoto. We hopen dat daar rekening mee wordt gehouden in de bevinding over de foto’s.
Mocht je toch een opmerking hebben over je bestelling? Neem zeker contact met ons op !

Op 25 mei 2018 is de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking gegaan. Dit is een grote aanpassing in de wetgeving rondom gegevensbescherming binnen de EU. Er gelden strenge regels voor de manier waarop gegevens worden gebruikt door organisaties.

Schoolfoto Kruger is volledig AVG-proof ingesteld! Tezamen met de bevestiging van de afspraak ontvangt u de Verwerkingsovereenkomst Schoolfotografie.

Staat je vraag er niet tussen?

Stuur gerust een email en wij beantwoorden al je vragen

Op de foto bij Schoolfoto Kruger